vineri, 18 noiembrie 2011

O Pesa (CCLXVI)

N-am avut net azi si din disperare m-am apucat sa scriu un noir la persoana I prezent:
Este o dimineata rece de august in Vodinsk ceea ce nu e neaparat iesit din comun. Imi pun fesu pe cap, imi sta cam ciudat da’ nu e nimeni pe strada, grabesc pasu. Trebuie sa elucidez acest mister, dispare prea multa lume, femei planturoase mi se afiseaza la usa in miez de noapte, isi aprind tigari si-mi zic chestii din care nu-nteleg nimic, fosti iubiti, secrete, ocultisme de cacat. Toate indiciile de pana acum au fost inutile, solzi de sarpe, ruj pe cesti de cafea, margele imprastiate pe jos, urme masive de pantof, parca-i un circ invizibil in oras.
La Chanleroux e deschis, slava Domnului, o cafea si-o vodca o sa ma faca sa inteleg mai bine situatia. In spatele tejghelei e un vlajgan pe care nu l-am mai vazut pana acum, arata ca un schiop cocosat desi are spatele drept si merge normal, se uita prin mine si-mi face cafeaua. Il cercetez in timp ce-mi toarna vodca, are niste pete rosiatice pe camasa si pe gulerul de la sacou o insigna mica cu inscriptia Linda Forever, sa fie oare… E ceva bizar cu flacau’ asta, imi aprind o tigara si suflu fumul gros prin incapere, soarele care abia rasare il aprinde ca pe un foc forestier, sant cu ochii pe tine galigane. Gata, mi-a venit netu’, marit fie Isus. Mare treaba cu internetu asta, ca daca nu exista erau o gramada de oameni care n-aveau ce face si se apucau de scris poezie sau ceva, ia o pesa:
Alan Tew - Gentle In The Night

Niciun comentariu: